Нашата мисия е всеки ден да работим за комфорт и уелнес. Комфортът на деликатните кожи, като им предлагаме продукти за грижа, които са все по-адаптирани към техните нужди, и като гарантираме пълна прозрачност.

Но също така и на нашите служители, на нашите фермери-партньори, на нашите доставчици, както и на най-бедните и най-уязвимите хора. Убедени сме, че напредъкът и иновациите не могат да бъдат постигнати без дълбоко уважение към хората.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

Общественополезна фондация

A-DERMA е марка на Pierre Fabre - фармацевтична група, собственост на фондация, призната за общественополезна, която чрез дългосрочни програми допринася за осигуряването на по-добър достъп на най-бедното население в света до качествени лекарства и грижи.

По този начин всеки продаден продукт на A-DERMA допринася за тези програми за помощ, тъй като ние даряваме част от оборота си на Фондация "ПИЕР ФАБР". По този начин, благодарение на фондация "Пиер Фабр", ние, както и нашите потребители и партньори в областта на здравеопазването, активно допринасяме за това най-необлагодетелстваното население да има достъп до здравеопазване. Чудесен начин да придадете смисъл на потреблението. Всеки път, когато се грижим за един човек, правим света по-добро място.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Създаване на полезна дермокозметика

Подходът "Ориентираност към пациента" означава да поставим потребителя в центъра на иновациите, за да си представим заедно решенията на бъдещето. Гарантираме, че създаваме наистина полезни продукти, които имат реално значение за ежедневието на хората с деликатна кожа. 
Всяка нова разработка се инициира чрез внимателно вслушване в нуждите на потребителите и чрез непрекъснат диалог, който днес е улеснен от многобройните възможности, предлагани от цифровите технологии. 

Добър пример за продукт на A-DERMA, който е резултат от работата с Ориентираност към пациента, е Exomega CONTROL Емолиентен спрей: експресен емолиентен продукт за грижа, който се нанася за по-малко от една минута, предназначен да подобри ежедневието на сухата кожа, склонна към атопия, благодарение на практичността и лекотата на използване на продукта, опакован в непрекъснат 360° дифузьор.

Фондация "Екзема"

Фондация "Екзема" е корпоративна фондация, създадена през 2004 г. от г-н Пиер Фабр в отговор на увеличаването на броя на различните типове склонна към атопия кожа.
Нейната мисия е да намали тежестта на заболяванията за пациентите, като финансира проекти за терапевтично обучение в повече от 20 държави.
Тя се ангажира да работи заедно с асоциациите на пациентите и здравните специалисти, за да се бори срещу погрешната терапевтична диагноза на пациентите, които твърде често са в неравностойно положение.
A-Derma е дългогодишен партньор на Фондация "Екзема" в разработването на дермокозметични решения, които са все по-адаптирани към нуждите на сухата кожа, склонна към атопия, като например EXOMEGA CONTROL. 

Научете повече за гамата EXOMEGA CONTROL

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FONDATION-ECZEMA_2021 577x577
AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Прозрачността - гаранция за доверие

Тъй като се вслушваме в притесненията на потребителите, в A-Derma сме напълно прозрачни по отношение на състава на нашите продукти. Всяка от нашите формули съдържа точното количество необходими съставки, внимателно подбрани, за да осигурят перфектна толератност и ефективност. Направихме състава на нашите продукти лесно достъпен и разбираем. 
Прозрачността и ангажираността са добри, но доказването им е още по-добро. Ето защо нашата група разработи специален инструмент: Индекс на екологичното въздействие.
Ролята му? Измерване на въздействието на нашите продукти върху околната среда и обществото и по този начин определяне на начините за оптимизиране на техния екологичен и социално-дизайнерски профил в процеса на непрекъснато усъвършенстване. За нас, както и за нашите потребители, индексът на екологичното въздействие осигурява пълна прозрачност на нашите продукти.

Обяснение на индекса на екологичното въздействие

Борба с отпадъците,
Помощ за най-бедните

Като част от нашия ангажимент към здравето и комфорта на деликатната кожа, в A-Derma даряваме всички непродадени продукти, които все още са годни за употреба, за благотворителност.
Ето защо установихме партньорство с Phenix - френски стартъп, който разработва иновативни решения за предлагане на втори живот на непродадени хранителни и нехранителни продукти в полза на уязвими хора.

Обратно към началото